♥FORΣVΣR LOVΣ♥
Owner
Already taken by MNA!



Entries About Link

Hello sweeties. Hi Im Alyn, have enjoy when read my blog. hehehe much love MNA♡♡


My Friends
❤ The more boys I meet, the more i realize that it's only him i want to be with ⓂⓃⒶ ❤

Credits!
Template by: Dinda Novia
Icon by: Applepine
Tutobies by:

boring gile


hey readers and stalkers :) lame aku tak melawat kampong BLOGGER ny kan , huahuah :) 
busy all the time . hikhokk , nampak beno menipunya --'' mngemas rumah , study MATH , and sewaktu dengannya . cukup lew banyak kje aku kne buad ! hahh , semput . mklom le aku ny sorg jea anak pompuan so kne lha RAJIN kan , kan ?!-,- *peace , BANGGE skjap ! hohohoho =.=
oyeaahhh ! SATURDAY COMING :D busok jea la . saturday and sunday make me bored blah , blahh , blahhh ! ouh damn XD --'' hate a lot . tak tau nak buad ape ! ajak ayah pegi jln-2 , hang bagai . semate je BUSY. atotoy , tension aku dok umah ! argghh , sabo jea la . 
nevermain next week I invite my father to go shooping, haha . BEST arh:) dok umah tak wat pape , mengadap LAPPY jea . boring gilebabi wokk ~ errrrr -,- skrg ny aku da kurang LEfak dengan mmbe-2 aku , taktau knpe ? haha . OMG! next year nak amek PMR so scary.
open BOOK now ! jangan dok mengadap lappy 24hour . phuihh , ape kau dapat amekaw !
too student form 3 SMKSR good luck for PMR , another 2week jea wea ! do the best ya . aku doakan semoge korg dapat RESULT yg terbaik ! aminn ,:) mood : lapar tahap gaban ! mak aku tak masak . err ! my mother asked me to go the wedding. :D okay bubbye :) muuaahhxx , miss you dear !