♥FORΣVΣR LOVΣ♥
Owner
Already taken by MNA!



Entries About Link

Hello sweeties. Hi Im Alyn, have enjoy when read my blog. hehehe much love MNA♡♡


My Friends
❤ The more boys I meet, the more i realize that it's only him i want to be with ⓂⓃⒶ ❤

Credits!
Template by: Dinda Novia
Icon by: Applepine
Tutobies by:

muka sedih wokk ! ♔

 hey sweeties READERS and STALKERS :)  lame nye tak singgah tempat ny ! 
mcm da bertahun-2 jea . blurr , aku takde idea nak share ape kat sini ! okayy , harap pham . and hari ny tibe-2 jea aty aku trgerak nak share something ngn korg XD story die takde lha BEST mane pon !errr .. .. tgk tajok da tau kan , phuih ! TAKDE motif langsong . --'' sblom ny entry aku about MENJENGKELKAN thats i mean I'M SICK , 2day absent . whoaa ! BORING gilebabi duduk kat rumah . 
hakkktuih ! " MUKA SEDIH WOKK "
ape hal dgn aku ny ?! come on lha alyn , jgn buad muka buruk mcm tuu ! alahaii ,
stupidd ! heyy you . whats wrong with me  :( sad sepanjang hari . atotoyy ! nak study pon takde mood . I had to right nauseating feeling in the hearts of me nowadays 
yesterday I saw an ex boyfriend and I love the front of her hehe I got home I found myself sad: 
err ! aku jadi lemah mcm ny sebab terlalu-lalu rindu kan kau tau tak . studyMATH kat sch kat rumah haram jadah satu hape pon tak masokk , atotoy ! help me :( sedih arh kalo mcm ny,
makk tolong ! WHO CAN HELP ME GET RID OF FEELINGS OF LOVE FOR HIM ღ ♥ .. .
later , I did not want to give them MONEY >! please weyhh !!! XD -,- okay aku tak boley lemah mcm ny ! wake up come on ALYN , jyeaaahh ! RINDU ALYN yg dulu ! yg slalu ketawa/ and suka buad lawak . huahuah ! i will try to FORGET YOU , if you do not order frm him I will kill ants . BHAHA :p jahat siak aku , sekali skala . status aku kat FB sejak dua menjak ny asyik psal dy jea ! untung kau dohh ! huahuah ! perhh , PAYONG le . nothing to say, okay la aku blah dolu ! wassalam :) have a nice day ,