♥FORΣVΣR LOVΣ♥
Owner
Already taken by MNA!



Entries About Link

Hello sweeties. Hi Im Alyn, have enjoy when read my blog. hehehe much love MNA♡♡


My Friends
❤ The more boys I meet, the more i realize that it's only him i want to be with ⓂⓃⒶ ❤

Credits!
Template by: Dinda Novia
Icon by: Applepine
Tutobies by:

hohohoho ツ


ehemm , Assalamualaikum + Salam Satu Malaysia + annyeong haseyo ;) 
mulakan petang anda dengan SENYUMAN xD . hihihihi -,- firsty, aku nak cakap yang follower aku yang hensem + comel loteh sudah increase (Y) hehe , thanks sebab sudi follow my blog ;] kiss sikid :* :*haha . okay , cer tengok blog aku . da bertukar kan , haha . semua aku da tuka . ada beza sikid . lau tak nanti takde orang nak melawat BLOG serba purple nyy ;p hihihihi . justjoke =.=aww aww. aku memey suka edit-2 ny . baru lew mata sedap memandang xD muahahahhaha .

walaweyhh ! cuti sekolah ny memey bosan kan ~ duduk rumah jea ;( tengok tb , makan , online , KALAU ADA IDEA AKU BUAD JOURNAL WRITING (!) da jadi macam runtin harian aku dah doh
peace yarww ! bosan gia tahap dewa dah ny . podahh -,- Handphone aku tu da macam tak WUJUD lagi ! khakha , sape jea nak text aku kan :/ ekelehhh . chill babe , jimat sikid duit . takpayah nak beliTOpup bagai. kan-kan ~ cuti ny poket aku KOSONG doh . almaklum leww cuti sekolah parents aku mana bagi duit . rite ?! korg pon same kan . 

okay, pendek kata . malam ny aku nak date dengan MR. DISEMBER  sape nak ekot angkat tangan . wakakaka , lambat tak dapat -2 . whoaaa , nothing to say . chaw dulu . assalamualaikum to readers ;)

: semoga bulan disember ini membawa banyak makna kepada kita semua, amin ;)