♥FORΣVΣR LOVΣ♥
Owner
Already taken by MNA!



Entries About Link

Hello sweeties. Hi Im Alyn, have enjoy when read my blog. hehehe much love MNA♡♡


My Friends
❤ The more boys I meet, the more i realize that it's only him i want to be with ⓂⓃⒶ ❤

Credits!
Template by: Dinda Novia
Icon by: Applepine
Tutobies by:

Azam baru saya ◔◡◔

* bye-bye to 2011 and hello-hello to 2012 * have a nice day :-*
Orang perempuan takda halkum , Assalamualaikum -_- 
Jalan-jalan jumpa hantu , Buat apa tuu?! hehe *berpantun japp*
Alhamdulillah syukur kepada Allah kerana mengizinkan aku untuk menjejakkan diri ke laman bloggie dan menulis blog bagi hari niyh ! Dan secara rasminya ini adlah post terakhir aku buad tahun 2011 ;) *wanna miss you 2011* ngee ^,^ kayy now 90% member facebook aku meng-update status about AZAM TAHUN BARU 2012 B-) meyh share dengan aku . whoaa , nak tau azam baru aku takk? kay meyh snie baca. Aku berazam ingin belajar bersungguh-2 and focus for PMR :-* taknak memain lagi , yang lepas tu lepas jangan difikirkan. Now no time to boyfriends , facebook and others. Sebelom niyh penah lha jugak lawan cakap parents but from now insyaallah aku akan ubah sikap aku --' aku taknak jadi anak derhaka . kayy aku tau aku niyh takda lha baik macam hang sume , rite?! aku cuma insan biasa . hewhew :3 mulai hari ini aku dah malas nak pk pasal pakwet or whatever yang boleh semak kan kepala aku . aku nak bina hidup baru ;) cewahh @_@ dlu time form 1 and form 2 slalu lha jugak ponteng kelas ;p hihi , nak-2 kelas cikgu aminah subjek KH ! hohoho . but form 3 aku taknak ponteng-2 lagi ! hurmm, subjek yang aku lemah geo , sej and kh . susah nak masuk otak doe ! dah study awal-2 then lupa . makan semut banyak lettuw xD final exam form2 sej aku gagal , so for this year aku nak focus study sej goodluck alyn ;') mwehehe. Aku taknak hancurkan harapan parents aku. abang aku amek SPM so goodluck iye ;)study hard . walaweyh , mak aku cakap aku kne pegi tuision , kayy foine . i know :D *kayy kalau orang nak berjaya kan ade buad jadual sendiri ! rite? kay mak aku suruh buad jadual sendiri . tomorrow aku akan buad jadual harian aku sendiri and mak aku pesan NO TIME TO OPEN FACEBOOK WEBSITE :'/ huuuu . nevermain , akhir bulan 1 aku deactivate facebook account aku . Don't worry =,= facebook diketepikan and buku diutamankan B-) Jyeahh, malam niyh aku nak date dengan MR. JANUARY ♥ semoga tahun 2012 membawa lebih keberkatan dan kerahmatan buat semua . aminnn B-) kay asslamualaikum semua 
Happy New year to my beloved friends