♥FORΣVΣR LOVΣ♥
Owner
Already taken by MNA!



Entries About Link

Hello sweeties. Hi Im Alyn, have enjoy when read my blog. hehehe much love MNA♡♡


My Friends
❤ The more boys I meet, the more i realize that it's only him i want to be with ⓂⓃⒶ ❤

Credits!
Template by: Dinda Novia
Icon by: Applepine
Tutobies by:

blah-blahh :3 ≧◡≦

Assalamualaikum Readers and Stalkers. Hello peeps ;) good morning to my beloved follower, Have a nice ◔◡◔ hewhew :3 acanoooh rinehh hang sehad takk ? den kureng sehad . just domam xD huhu (!) domam-2 still pegang lappy . aptb =.= masuk niyh da 3hari den domam still  tak baik . hai obat hai obat knape lha kau tak berkesan 8) lol ,
korg pernah tak rsa BOSAN tahap Raksasa ?! agknya pernah lha kudd. macam tuu jugak nan aku bosan tahap dewa-19 gitu xD bukan tahap raksasa lagi, hoho . amekaw!!! hurmm, Bosan bukan apa nyah. bosan dengan life sekarang . aku nak pergi SEKOLAH lha ngek ;D aku nak BELAJAR . aku taknak duduk kek ruma . nanti ia boleh bikin aku TENSiiiiioooo0oooOn. bhahaha, seriously doh ! OhhMyyygod, lame lagi kew nak sekolah :-B jap-jap aku kira , 14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30,31/12 - 1/1/2012 okeng penat den mengira another 2week jho nak sekolah . hewhew :-* excited nyah ! (2/1/2012) first day school rite ?! ahaha, iye kew?! hentam jhe lha ;p . niyh yang taksabar niyh ツ aww aww :-* taksabar nak jumpa cikgu , kengkawan , buku-buku , makcik KANTin yang agak keee-pooh gitu , harharr =,= jahat seyh mulut aku , just joke 8) 
pftttt okeng just look at my tilte. watlek jhooa, BLAH-BLAHH :3 ≧◡≦ .haaah niyh makan die;p ngehngehhh, title macam harewmmm ;] okay for your knowledge aku menyampah and menyampah gilosshh babihh if ada org yang suka sakid kan hati aku yang sedang membeku . FULL stop (!) harap maklum. aku tak memain pun lha. kalau aku da menyampah sekali so, forever pun aku menyampah lha nyah . pk aku niyh patung kew ape? aku niyh ada perasaan tau yunk. hope awak FAHAM =='' peace yarwww . eheemm , aku sebenonye maleehh nak post binatang niyh but hati sudahh geferamfam ;O cool alyn .
 okay next year aku dah FORM3 . ingatkan darjah 3 lagi. hewhew, al-maklum lew badan kecik so ingat darjah 3 , bhahaha. now time to study buku form1 and 2 . hello buku-2 yang comel lagi hensem meyh snie alyn nak peluk depa ketad-2 . masyukk :-* muahx kiri muaahx kanan;p hehehehe <3
p/s : cuti sekolah untuk study bukan untuk berEfbiey bak kata omak aku ◔◡◔ 
k assalamualaikum . bubbye:-*