♥FORΣVΣR LOVΣ♥
Owner
Already taken by MNA!



Entries About Link

Hello sweeties. Hi Im Alyn, have enjoy when read my blog. hehehe much love MNA♡♡


My Friends
❤ The more boys I meet, the more i realize that it's only him i want to be with ⓂⓃⒶ ❤

Credits!
Template by: Dinda Novia
Icon by: Applepine
Tutobies by:

- esok dahh examm ©


Assalamualaikum to my beloved followers :) hehehe . amacam ? sehat takk xD xoxo . asyukk lewww blog alyn okjew dah bertukar jadi blogskin . dlu washed denim but now :)))) jyeaahh . ini gua bikin baik punya . tanpa bantuan sape-2 . caye takk? caye takk ?! memang pening pakai blogskin niyh sebab dia pakai code -,- tapi aku cuba punya cuba finally berhasil jugakkk <3 alhamdulillah :-*
tutup pasal blog !! straight to the point . my title :D esok 1st exam bagi tingkatan 3 . takut nyaaaa 8| doakan kita dapat jawab tauu :-* sejarah be niceee tau sayang. ohsemmm 8| aku paling takut sekali nak jawab paper mathematics (!) huhhh . bertawakal jew lhaaaaa . k lhaaa guy's gua nak chaw dlu . mau sambung studyyyyy :-* muahhxx kiri muaahhxxx kanan . bubbye . assalamualaikummmm xD

wish me luckkk . for my classmate do the best yarwww :-B