♥FORΣVΣR LOVΣ♥
Owner
Already taken by MNA!



Entries About Link

Hello sweeties. Hi Im Alyn, have enjoy when read my blog. hehehe much love MNA♡♡


My Friends
❤ The more boys I meet, the more i realize that it's only him i want to be with ⓂⓃⒶ ❤

Credits!
Template by: Dinda Novia
Icon by: Applepine
Tutobies by:

✿ Terus terang ✿

* someone help me * i really miss him :'(
Assalamualaikum semua . Lama sungguh tak update blog -,- hohoho . memey lama pon kens but why *aku akan bagi reason busy ! busy and BUSY ;p kenyataan doh. memanjang jhe ade Homework . sob-sob >.< budak pandai memang lha cegu bagi banyak homework , cewahh ! taknak bangge niyh :-D hewhew ◔◡◔

this is first entry for this month (February 2012) rite ??! kayy hope korang terhibur read entry baru aku niyh . winkwink , ignore :D kayy foine ! tengok title aku tuh . Terus terangwhoaa . pasai apa tuuh ! kayy terus terang jhe lha aku rinduuu gilaaa tahap babun kat capital A . dah setahun kudd aku cuba lupakan dia takboleh jugakk ! hurmm naktau kenapa aku takboleh lupakan die . because dot-dot . NONSENSE :3 argghh ! kau pakai apa niyh jeng sampai aku takboleh lupakan kau =.= errr . setiap kali terserempak dengan kau aku rasa jantung niyh berdegup kencang . wakaka *just joke* sungguh aku menyampah bila wujudnya perasaan cenggini . sengsara hidup aku . ya allah tolong lha hambamu ini . kuatkan lha semangatku ya allah :'\  takpe lha maybe niyh ujian Allah buat aku . searching : I promise I will forget you . Just wait for the suitable time :'[


buad apa aku rindu kau erkk? sedangkan kau benci aku . xoxo , *perasan dohh aku* abaikan . do i care ? aku malas nak fikir pasai boypreng . bia lha orang nak cakap apa . "Jual donat tak laku , kesah pulak aku" NOW TIME TO FOCUS FOR PMR jyeahhh . lupakan segala-galanya xD Life must go on . chaayyookkk alyn ;') mwehehe . kay lha guys gua mau out . textbook + practice book sudah memanggil-manggilku  ツ kay bai :-*

Tiada perjuangan selain Islam . Salam maulidur rasul kepada semua umat Islam ;)