♥FORΣVΣR LOVΣ♥
Owner
Already taken by MNA!



Entries About Link

Hello sweeties. Hi Im Alyn, have enjoy when read my blog. hehehe much love MNA♡♡


My Friends
❤ The more boys I meet, the more i realize that it's only him i want to be with ⓂⓃⒶ ❤

Credits!
Template by: Dinda Novia
Icon by: Applepine
Tutobies by:

Entah mengapa rindu di hatiku masih di dada....


Hai. Assalamualaikum semua :') I'm back . Haha, dah sebulan tkupdate blog. Last post last year laaah. khakhaaa =) omey angat! hmmmp, last week punye last week aku kena bahan dgn bebudak nih. Sebab ape? sebab blog lah. haha, memang bengang kot :D takpe2 . Still bole senyum. huahuah. "4 hari lagi -.-" haha. sumpah nak ketawe pon ade....... ahhh, lol! sblom tuh aku nak cakap something nih Blog aku dah lawa plus cun :* aummm. Theme pink gitu *sejak bila aku minat pink tah* bhahaha. kay tutup psal blog. For sure, now i just want say that I really falling in love with Ikram :') aww aww. Kak bedah Hok alohh. hikhik,comel nyeee abg ikram. For your information now rmai dah shok kat kak bedah a.k.a Ikram :D untung laaa, hahaha....*Gonna miss Zain Hakimi, and Ikram :* much love lovee ♡♥.* hmmmp, back to the title . hukhuk! sadlife :'(*title entry aku sbenarnya lagu kot yew pun :p phuiii. jap nak nyanyi.............

Entah mengapa rindu di hatiku masih di dada
Bukannya mudah nak kulupakan
Adakah tanda aku masih menyinta
Sedangkan engkau entah di mana

Hanya Tuhan yang mengerti hati dan perasaanku
Di tengah malam syahdu hatiku merindu
Sampai hati kau pergi tanpa pedulikanku lagi
Aku berdoa agar engkau bahgia............... lalaaalaalaa :'/ 

Pnah dgr lagu tuh? hmm, lagu tuh mcam ade kne mngena dengan life aku kot! yew emang pon xD xoxo. arggh! Fedup weh fedup . haha . sabar jelaa -_- bila kat skola asyik ingat dia je. Hilang FOKUS aku nak blaja. Lagi2 bila subjek PA dengan EA. Sumpah! sato hape tkmasok wehh! hukhuk. hee, since 2011 kot aku start suka kat dia. Time tuh aku form 2 .haha, bila ingat balik nak gelak pon ade bah! hihiw :'3 serious I still loving you mok =) nak dia nak dia. eh tak nak Kawi nak Kawi! hahaha. semua aku nak :p (ayat menganjing jew nih) Can you be my heartbeat or my crush??!! haha. Ini semua POYO~ hahha ,. Yeah yeahhh! esok lepak lanai. Celebrate birthday my twin :* makan lagii. yummy yummy! Hopefull esok takhujan. amin amin :')*kenyit mate*. Nak present? Tomorrow tomorrow. hehe . kay to all my chinese friends H.C.N.Y and Gong Xi Fa Chai amoy amoy :) Naik skola wa dapat lemauuuu from budak cina. Diorg dah jnji :p mwehehe. takdak aku tuntut... phuiii, Kay la aku nak chaw dlu. Homework berlambak macam gunung ledang. eh tak macam gunung Everast. hahaha . Sayang kamo slmanya :* khakhaa

Asyik Ingat! Ingat! dan terus Ingat. haha *missingyou* and I love youuuu:*