♥FORΣVΣR LOVΣ♥
Owner
Already taken by MNA!



Entries About Link

Hello sweeties. Hi Im Alyn, have enjoy when read my blog. hehehe much love MNA♡♡


My Friends
❤ The more boys I meet, the more i realize that it's only him i want to be with ⓂⓃⒶ ❤

Credits!
Template by: Dinda Novia
Icon by: Applepine
Tutobies by:

My life beginning.............:)

Assalammualaikum Sahabat Fillah :)
Apakhbar sahabatku? moga selalu ceria, bahagia dan selalu dalam Lindungan Illahi Rabbi. Aminnn.. Alhamdulillah, aku brsyukur krana diberi peluang untuk hidup dimuka bumi ini. Allahu. Sudah lame aku tak update blog. hehehe memang MALAS ceritanyaa :'3 dan pagi yg mulia ni tetiba TERajin nak update blog. ya Allah sudah sekian lamanya aku meninggalkan website ni :'p hikhik Memang lama pun dah 3bulan lebih kot xx. Dan dalam masa 3bulan tuh memang bnyak dugaan yg aku hadapi. brmacam macam. Alhamdulillah Tuhan kurniakan aku seorang sahabat yg slalu bgi nasihat, katakata semangat dan dia juga membuatku lebih mengenali diri aku yg sebenar :') Terima kasih ya Allah ♡♡ hehehe. dan sekarang sahabat yg aku mksudkan tuh dah jadi milikku. *HAHAHHAHA* poyo je ayat!... We're friends for two months(04.07.2013-26.09.2013) and finally I became his girlfriend :** okat stop fr this! I just wanna say...............hmm I can't lie that I really miss my besties. eh besties? hmm yes!Untuk pngetahuan kau aku takprnah lupakan kau, takpernah pun nak bencikan kau! memang tkpernah. Aku dah cukup sabar dengan apa yg aku hadapi. trima kasih to Nely, Ayep, Awa yg tkpnah putusputus bgi smangat kat aku. lagi lagi ayep :) ya Allah...... kalau boleh aku tknak khilngan AYEP! yess, dia semangat aku dia kekuatan aku and he is my everything!!! Only God know how I feel. Bila aku dengan ayep aku rase diri ni dekat dengan si Pencipta. Allahuakhbar. Dan pagi jumaat yang mulia ni dia buat aku trsenyum dan bangkit daripada kesedihan yangg sudah lama aku hadapi seorang diri.. Dengan katakata serta nasihat dia membuatkan aku semakin kuat tabah dan aku ingin muhasabah diri dipagi jumaat yang mulia ini. permudahkan segala urusanku ya Allah :) Semoga hatiku sentiasa tenang.

 "I just wanna share this quotes to all"
La Takhaf Wa La Tahzan Innallaha Ma'ana. Janganlah kamu takut dan janganlah kamu bersedih hati
“LUPAKAN KESEDIHANMU DENGAN BERBUAT SESUATU YG BERMANFAAT“
 Lupakanlah kesedihanmu..
jangan larut dalam kesedihanmu..
Luapkan kesedihanmu dengan tangisan bila itu akan membuatmu lega dan melupakannya.
Doakan setiap perkara yg menimpamu,
katakan padaNya, bahwa kau ingin menyelesaikan perkara mu bersamaNya, dan yakinlah,
bahwa apa yg menimpa mu adalah kebaikan untukmu.
KEEP SPIRIT!
KEEP FIRE! 
Aku akhiri ceritaku dengan mngirimkan sbuah photogrid khas untuk temantemanku ❤ HAPPYHOLIDAY! Assalammualaikum bai :)
"Alhamdullilah setiap musibah yang datang menimpa ada hikmah disebaliknya, jika kita tak kena sudah tentu kita tak akan sedar akan salah silap kita "